زندگی من

روزمره

زندگی من

روزمره

برگ اول

سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۳۴ ق.ظ

با نام و یاد هستی بخش

اومدم بنویسم از این زندگی..از هرچی روزگاره نامرده...از هرکی بیمعرفته.. از عالم و آدم تا خاتم... بنویسم و بنویسم و بنویسم..

اگر بدونم گوشی شنوا دارم برای گفتن خاطراتم.. حتما پر شورتر مینویسم..

تا بمونه برای روزای بازنشستگی..

تا ثبت بشه تو ورق ورق کتاب زندگیم..

تا درس عبرتی بشه برای اینو اون

دلم خیلی پره

بیشتر از اینها

بیشتر از اونچیزی که فکرشو بکنین

اگه بدونم کسی کنارمه مصمم تر مینویسم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۴
مسیح من

نظرات  (۱)

موفق باشی هموطن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی